Можливі наслідки:
Перевірити напругу мережі, справність розетки, вилки і шнура живлення.
Зняти кришку реле тиску. Перевірити підключення проводів живлення. Перевірити напругу на клемах реле. За необхідності прочистити комутувальні контакти реле.
Зняти кришку на моторі. Перевірити напругу на клемах мотора. За наявності напруги на клемах здати насос у ремонт.
Зняти реле тиску, відкрутити гвинти з боку накидної гайки. Прочистити бруд, що накопичився. Прочистити отвір у п'ятірнику.
У разі тривалої бездіяльності можливе «залипання» обертових частин насоса. Необхідно вручну провернути вал мотора.
Дуже низька напруга мережі живлення. Необхідно використовувати стабілізатор.
Несправний пусковий конденсатор. Слід його замінити.
Обрив або міжвиткове замикання обмотки. Слід здати насос у ремонт.
У насосі немає води. Слід залити насос водою через заливний або вихідний отвір.
Несправність насоса (зруйнований дифузор, крильчатка тощо). Слід здати насос у ремонт.
Зворотний клапан встановлений неправильно.
Негерметичність з'єднань на вході в насос. Перевірка:
Підключити шланг до вихідного отвору насоса.
Опустити другий кінець шланга в ємність із водою.
Увімкнути насос. За наявності бульбашок повітря перепакувати всі з'єднання.
Негерметичність з'єднань до зворотного клапана. Перевірка:
Після простою насоса перевірити наявність води в корпусі насоса. Якщо вода є, то слід перепакувати відповідні з'єднання.
Вода «йде» з насоса
Несправний зворотний клапан. Перевірка:
Після простою насоса перевірити наявність води в корпусі насоса. Якщо води немає, то слід прочистити або замінити зворотний клапан.
Перевірити напругу живильної мережі, при зниженій напрузі мотор не розвиває необхідну потужність. Необхідно використовувати стабілізатор.
Негерметичність з'єднань на вході в насос. Перевірка:
Підключити шланг до вихідного отвору насоса.
Опустити другий кінець шланга в ємність із водою.
Увімкнути насос. За наявності бульбашок повітря перепакувати всі з'єднання.
Несправність насоса (зруйнований дифузор, крильчатка тощо). Слід здати насос у ремонт.
Лопнула груша/знизився тиск у груші ресивера. Перевірка:
Натиснути на шток золотника, який розташований у торці гідроакумулятора. Якщо через золотник пішла вода, слід замінити грушу. Якщо повітря - перевірити тиск автомобільним манометром за вимкненого насоса і відкритого вихідного отвору. Тиск має становити 1,5 атм. (половина тиску вимкнення).
Надлишковий тиск у груші в ресивері. Слід стравити зайве повітря з ресивера.
Несправний зворотний клапан. Перевірка:
Перекрити кран на вихідному отворі насоса. Якщо тиск продовжує падати, слід прочистити або замінити зворотний клапан.
Несправний зворотний клапан. Перевірка:
Перекрити кран на вихідному отворі насоса. Якщо тиск продовжує падати, слід прочистити або замінити зворотний клапан.
Витоки води в трубопроводах. Слід знайти й усунути витоки.
Перевірити напругу живильної мережі, за зниженої напруги мотор не розвиває необхідну потужність. Необхідно використовувати стабілізатор або знизити тиск вимкнення, відрегулювавши реле тиску.
Реле тиску не налаштоване або пошкоджене.
www.burim.kiev.ua
Тел. 067 844 88 44